Budowa oferty turystycznej regionu

Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała, Centrum Usług Turystycznych i Przedsiębiorczości, zapraszają liderów branży turystycznej na szkolenie „Jak znaleźć najlepszy pomysł, zbudować ofertę i ją sprzedawać?”. Sprzedaż oferty turystycznej poprzez biura podróży i agencje turystyczne, to działanie ukierunkowane na zysk, w pełni rynkowe i możliwe do wdrożenia. Lokalne Grupy Działania, do tej pory, nie korzystały z tej formy promocji. Teraz chcemy to zmienić. Zapraszamy do współpracy. Udział w szkoleniu jest pierwszym elementem opracowania i sprzedaży oferty turystycznej obszaru.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby posiadające wizję rozwoju turystyki w regionie, przedsiębiorcze, pomysłowe, pracowite, chętne do współpracy oraz/w tym przedsiębiorców różnych branż, właścicieli i pracowników małych obiektów gastronomicznych, noclegowych, usługowych, pracowników jednostek samorządowych, członków stowarzyszeń, każdą osobę, której wiedza i doświadczenie pomogą przy opracowywaniu i wprowadzeniu oferty turystycznej obszaru LGD Dunajec-Biała.

Prosimy o zarezerwowanie czasu w zaproponowanych terminach:
1 marca 2012 roku – szkolenie w Muzeum Przyrodniczym w Ciężkowicach (dla Gmin Ciężkowice i Pleśna).
2 marca 2012 roku – szkolenie w Ratuszu w Zakliczynie (dla Gmin Wojnicz i Zakliczyn).

Szkolenie zostanie przeprowadzone metodami aktywizującymi z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych. Szkolenie będzie się odbywało w sposób dynamiczny – 10 wystąpień około 30 minutowych + 3 przerwy kawowe.

Celem spotkania jest:
– Omówienie elementów niezbędnych przy opracowaniu oferty turystycznej
– Zawiązanie grupy współpracującej w zakresie wdrażania oferty i jej realizacji

W czasie szkolenia przekazana zostanie uczestnikom wiedza na temat konkretnych metod i technik, służących opracowaniu pełnej ciekawych pomysłów, atrakcyjnej oferty turystycznej, opartej na najwyższej jakości świadczonych usługach, kapitale społecznym i potencjale przyrodniczo-kulturowym na przykładach z terenu działania LGD Dunajec-Biała.

W czasie szkolenia wyjaśnimy:
– Dlaczego biura podróży nie chcą sprzedawać oferty agroturystycznej
– Czy warto promować się na targach turystycznych
– Gdzie w regionie szukać mocnej marki
– Co to jest „marketing szeptany”, i dlaczego jest skuteczny
– Dlaczego dobry produkt, bez najlepszych sprzedawców nie przynosi efektów
– Jak ważne są opinie innych o nas
– Do kogo adresujemy naszą ofertę
– Dlaczego opinia turysty jest dla nas najważniejsza
– Dlaczego wspólnie możemy więcej

Wysoką jakość szkolenia zapewni młoda, przedsiębiorcza kadra współpracująca z Centrum Usług Turystycznych i Przedsiębiorczości CUT.Travel.Pl.

Turystyka to nasza wspólna sprawa… nie może więc Państwa zabraknąć!

Program szkolenia
09:00 – 09:30 Budowa oferty turystycznej w regionie. Z kim współpracować? (Piotr Firlej)
09:30 – 10:00 Znajdź swój pomysł na pozyskanie klientów. (Łukasz Hajduk)
10:00 – 10:15 Przerwa kawowa.
10:15 – 10:45 Jakie oferty sprzedaje biuro podróży? (Maciej Szymoniak)
10:45 – 11:15 Chcemy wspierać i potrzebujemy wsparcia. (Jan Czaja)
11:15 – 11:45 Przerwa kawowa.
11:45 – 12:15 Tworzenie marki, wizerunku. Etapy promocji produktu i oferty. (Piotr Firlej)
12:15 – 12:45 Promocja za pomocą fotografii, wykorzystanie m. in. galerii Picasa. (Wiktor Chrzanowski)
12:45 – 13:15 Współpraca partnerska, zaufanie i gotowość działania. (Łukasz Hajduk)
13:15 – 13:45 Warunki i zasady współpracy z biurem podróży. Jak wygląda organizacja wycieczki? (Maciej Szymoniak)
13:45 – 14:15 Przerwa kawowa.
14:15 – 14:45 Przekonaj się jak ważna jest dobra strona internetowa i promocja poprzez social media (Faceebok, Twitter, Nasza-klasa). Google maps i google adwords – czyli daj się pokazać innym. (Wiktor Chrzanowski)
14:45 – 15:15 Optymalizacja działań i współpraca. (Piotr Firlej, Łukasz Hajduk)
15:15 – 15:45 Moduł bonusowy.
Sugestie, propozycje, wolne wnioski – strefa pomysłów. (Piotr Firlej, Łukasz Hajduk)

Prowadzący:
Piotr Firlej
Absolwent Geografii i Gospodarski Przestrzennej na Uniwersytecie Jagiellońskim, właściciel Centrum Usług Turystycznych i Przedsiębiorczości. Doświadczony przewodnik beskidzki, przodownik, pilot, znakarz szlaków. Organizuje liczne imprezy i wydarzenia turystyczne, opracowuje publikacje, współpracuje z biurami turystycznymi, stowarzyszeniami, samorządami. Prowadzi portale turystyczne, wprowadza autorskie pomysły z zakresu marketingu turystycznego. Zajmuje się promocją produktów i ofert turystycznych, budowaniem wizerunku i strategii marki.

Wiktor Chrzanowski
Absolwent Inżynierii Środowiska na Politechnice Krakowskiej. Ukończył studium pedagogiczne w Centrum Pedagogiki i Psychologii Politechniki Krakowskiej. Autor wielu stron internetowych w regionie tarnowskim, fotograf z zamiłowania, grafik hobbysta. Współpracuje z wieloma instytucjami i firmami w zakresie prowadzenia i promocji stron www. Miłośnik muzyki i jazdy na rowerze.

Łukasz Hajduk
Asystent w Zakładzie Pedagogiki Społecznej i Andragogiki Instytutu Pedagogiki UJ. Absolwent pedagogiki (specjalność animacja kultury) na Uniwersytecie Jagiellońskim, w 2011 obronił pracę doktorską pt. „Edukacyjne uwarunkowania rozwoju regionalnego (na podstawie badań Związku Gmin Jeziora Rożnowskiego)”. Doświadczony instruktor harcerski, animator kultury, pilot wycieczek, fundraiser. Członek założyciel stowarzyszenia Wczoraj Dziś Jutro w gminie Gródek nad Dunajcem oraz Alternatywnej Grupy Twórczej w Rożnowie. Jeden z laureatów Małopolskiego Stypendium Doktoranckiego w roku 2009. Poza tym miłośnik gór i „śpiewograń” przy ognisku.

Maciej Szymoniak
Absolwent kierunku Stosunki Międzynarodowe o specjalności Turystyka Międzynarodowa w Krakowskiej Akademii. Właściciel biura Turystyki Aktywnej Poland Active, pilot wycieczek, wychowawca kolonijny. Zajmuje się organizacją imprez turystycznych, różnego rodzaju wycieczek dla grup zorganizowanych i turystów indywidualnych. Propaguje aktywne formy turystyki. Jego zainteresowania to turystyka górska i krajoznawcza, historia, drewniana architektura sakralna, fotografia. Pasjonat kultury Polski południowo-wschodniej.

Rezerwacje miejsc na szkolenie przyjmuje biuro LGD Dunajec-Biała:
tel. 14 665 37 37, 600 130 106,
e-mail: biuro@dunajecbiala.pl,
www.dunajecbiala.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *